Het begin - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van peterenpaini - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van peterenpaini - WaarBenJij.nu

Het begin

Door: webmaster

29 Juni 2008 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na een lange vlucht van 11 uur aangekomen in San Francisco, ingecheckt in Hotel Intercontinental en eigenlijk maar meteen gaan slapen tot de volgende ochtend.
Helaas konden we geen afscheid meer nemen van Annelies en Derrick aangezien we elkaar op Schiphol waren kwijtgeraakt tijdens inchecken, zij naar Suriname in hal 3 en wij naar Amerika in hal 2, jammer.

Nu begint de reis pas echt en hopelijk hebben we morgen wat beter weer want er staat hier maar een schraal waterig zonnetje met een temperatuur van 17 grd.

Morgen wat zakelijke afspraken en een boardmeeting wat we zullen afsluiten met een etentje.

Snel meer nieuws vanuit de US.

Na de derde dag afgereisd naar Carmel Valley alwaar we overnachtte bij Bernardus Lodge. Dit staat bekend vanwege de zeer goede wijnen en een uiterst aangenaam lodgement wat behoort tot de 100 beste van de wereld.
Eigenaar is Ben Pon landgenoot, we kregen kamer 50 kon niet mooier.
Lekker eten en van de wijn genieten (ik althans).

We zijn nu in Santa Monica (LA)aangekomen en ingecheckt in Sheraton, morgen gaan we LA bezoeken.

Later meer,
Houdie fooks

FOTO'S -> http://www.mijnalbum.nl/Album=KKAXNUZK

• 26 Juni 2008 - 08:02

Inge Luijten:

ja, leuk om jullie te volgen! We volgen ook vrienden op bali dus blijft het zicht niet beperkt tot zeeland deze zomer hahah. Have a good time and take care! liefs ons Inge

• 26 Juni 2008 - 11:22

Pa En Ma:

Hallo Paini en Peter,
    Bij ons is alles prima, de opertatie is zonder enige pijn goed gelukt.Fijn dat jullie daaraan gedacht hebben, zo hebben wij ook jullie steeds in gedachten en zien uit naar elk soort nieuws.Wij wensen jullie een prettige voortzetting van jullie reis.Veel liefs van Papa en Mama

• 26 Juni 2008 - 18:27

Harriët:

Lieve Peter en Paini,

Wat fijn dat we jullie zo kunnen volgen op deze reis. Geniet maar lekker samen van al het moois en van elkaar.
    Heel veel liefs van mij
    x x

• 26 Juni 2008 - 19:09

Lynn:

Hey ome Peter en tante Paini,
    Goed om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen en leuk om jullie te kunnen volgen!
    Ik vond het feest erg gezellig..!
    Tot hoors en over anderhalve maand..
    Liefs, Lynn

• 27 Juni 2008 - 13:03

Sophie:

Hello! Geniet van jullie vakantie, thuis gaat alles goed. Lisa en zorgen goed voor elkaar en Bas zorgt voor t eten ;)! Ben benieuwd naar de fotos. xx hvj

• 27 Juni 2008 - 13:59

Martijn En Klaartje:

Ha ha gevonden! Veel plezier op jullie tweede honeymoon. Tot over tien weken, want na jullie vakantie is Martijn aan vakantie toe.

Geniet van het mooie weer en maak er een leuke tijd van.

Gr.Martijn en Klaartje

• 28 Juni 2008 - 07:37

Carla & Mike:

Hoi love-couple,
    Het begin is gemaakt en wij wensen jullie een superfijne reis toe in onze wereld!!!
    Groetjes

• 28 Juni 2008 - 08:32

Jeanne En Rene:

wij wensen jullie een fijne reis en eel veel plezier wij gaan jullie volgen - niet per vliegtuig - helaas - maar via deze laptop

groeten jeanne en rene

• 28 Juni 2008 - 08:43

Anja:

Lieve P & P, ik wens jullie een heel fijne reis en geniet van elkaar!! Leuk om jullie te kunnen volgen.
    kus.

• 28 Juni 2008 - 10:11

Marco & Mariëtte:

Hallo wereldreizigers!!

Even een berichtje uit Amsterdam, waar het ook maar grauw weer is nu. Het feest was prima, ondanks de nederlaag van Oranje hebben we ons meer dan uitstekend vermaakt! Wij wensen jullie een fijne en mooie reis toe en hopen jullie in augustus weer in goede gezondheid terug te zien!!

XXX Marco & Mariëtte

• 28 Juni 2008 - 15:12

Jaap & Yolanda:

Zakelijke afspraken ?....
    dat was toch niet de afspraak ? maar ja,vooruit dan maar we hebben er vrede mee.
    Wij volgen jullie maar niet alles hoef je aan het thuisfront door te geven.Veel plezier,voorzichtig en op tijd naar bed.
    Groeten uit een zonnig NL

• 30 Juni 2008 - 09:54

Pieter:

Sokko Sokko! Leuk idee en veel plezier op jullie wereldreis!! Gr

• 30 Juni 2008 - 12:05

José En Peer:

Hé vakantie gangers,
    We wensen jullie een hele fijne vakantie. Je hebt misschien al gehoord/gezien dat Spanje kampioen is, en terecht. We hebben genoten van jullie feest het was erg gezellig. Geniet lekker en we blijven jullie volgen. Liefs Peer en José

• 30 Juni 2008 - 19:41

Lisa:

Haa! Ik hoor wel dat jullie het daar goed hebben. Jammer dat we niet mee mochten haha Thuis gaat alles goed
    En ik ben benieuwd naar t volgende verhaaltje
    Hvj, xx

• 30 Juni 2008 - 20:07

Ad En Carla:

Hoi Peter en Paini,

Veel plezier op jullie geweldige reis en geniet ervan.

Groetjes uit Roosendaal

• 01 Juli 2008 - 09:14

Wim En Ans:

Heel veel plezier met jullie reis,geniet ervan wij gaan jullie volgen
    Ans van der Leegte
    en
    Wim Luijbregts

• 02 Juli 2008 - 20:40

Ellie En Marcel:

Hoi Paini en Peter,
    Hartstikke leuk om jullie zo te volgen. We zien al weer uit naar het volgende berichtje van jullie. Geniet maar lekker van deze bijzondere reis.
    Groetjes

• 04 Juli 2008 - 17:53

Menno En Lean:

hoi peter en paini,

het is geweldig zo te zien, geniet er samen maar lekker van.
    we zijn wel een klein beetje jaloers hoor!!
    nog een hele fijne reis.
    groetjes van ons allemaal