Bora Bora - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van peterenpaini - WaarBenJij.nu Bora Bora - Reisverslag uit Papeete, Frans Polynesië van peterenpaini - WaarBenJij.nu

Bora Bora

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg

04 Juli 2008 | Frans Polynesië, Papeete

Bora Bora

We zijn woensdag vertrokken vanuit LA de verkeerde dag want iemand besloot om een bompakketje achter te laten, hoop paniek en die Amerikanen flippen dan compleet.
Een uur vertraging en laatste vijf kilometer moeten lopen. Er mocht geen kurkentrekker in alle vliegtuigen en dus ook geen wijn, nou ja. Twee jaar geleden hadden we hetzelfde geval in Vegas ook juist op de dag dat we vertrokken, valt wel op.

Na 9 uur vliegen aangekomen op Tahiti een nachtje daar gebleven en vanmorgen met een propper naar Bora Bora. Watervilla stond al klaar en we zijn gelijk het water in gelopen en lekker liggen zonnen op onze veranda, s’middags brachten ze nog even een flesje champagne, zo kunnen we het wel uithouden.
Alles ziet er geweldig uit en het paradijs bestaat echt.

Later meer

FOTOS -> http://www.mijnalbum.nl/Album=N4DMNDXT

  • 04 Juli 2008 - 06:37

    Sophie:

    Ik ben jaloers..

  • 04 Juli 2008 - 07:44

    Inge Luijten:

    Ja, gaaf daar he?
    We zijn er 15 jaar geleden geweest maar vlgs mij staat de tijd daar stil. Pas op als je evt.met de excursie sharkfeeding meegaat want ik heb destijds voor m,n leven moeten zwemmen (haha)
    Fijne tijd liefs ons Inge

  • 04 Juli 2008 - 09:19

    José:

    Wauw, prachtig ik ben ook wel een beetje jaloers, jullie kunnen niet anders dan genieten het lijkt wel niet echt. Geniet er dan ook maar lekker van. Liefs José

  • 04 Juli 2008 - 10:22

    Ellie:

    Ik heb de foto van Le Meridien als screensaver geinstalleerd........
    Geweldig wat mooi.

  • 04 Juli 2008 - 10:24

    Ellie:

    p.s. wij hebben hier ook hemels water!

  • 04 Juli 2008 - 21:30

    Carla & Mike:

    Hartstikke goed dat jullie als een van de weinigen het paradijs hebben gevonden!
    Veel plezier daar en zorg voor een goeie BOB.....

  • 05 Juli 2008 - 08:20

    Marco:

    Ziet er erg goed uit daar jongens!! Is vast wel uit te houden zo!

    G E N I E T E N !!

    Marco

  • 05 Juli 2008 - 12:28

    Peer:

    Ziet er erg mooi uit, maar kun je er ook duiken? Geniet er van en tot zien

    Mvgr Peer

  • 05 Juli 2008 - 13:38

    Josien En Stephan:

    Hoi levensgenieters, wat een rotweer is het daar zeg en vervelende hutten op het water(klinken wij jaloers?) haha. Nou, dit is echt wel genieten zeg, wij genieten met jullie mee van de schitterende foto's!! groetjes

  • 06 Juli 2008 - 20:37

    Peter & Paini:

    Hallo allemaal,
    Bedankt voor jullie lieve en leuke reacties.
    Is goed uit te houden hier. Misshien komen we niet meer terug,haha....
    Ik (Paini) heb altijd gezegd dat ik naar een onbewoond eiland wil,maar dit is toch veel leuker.Groeten vanuit Paradijs

  • 06 Juli 2008 - 22:47

    Lisa:

    ik wil ooooooook! haha
    Nog maar een weekje en dan zien we elkaar weer.
    Geniet er nog maar van!

    xhvj

  • 07 Juli 2008 - 10:35

    Leo En Anja:

    Hoi Peter en Paini
    Aan de foto's te zien maken jullie een schitterende reis.
    Om jalours op te zijn.
    Heel veel groeten uit
    Roosendaal

  • 07 Juli 2008 - 17:47

    Jeroen:

    Hallo P&P

    Zo te zien op de prachtige foto's zijn jullie de enige zoogdieren daar, dus lijkt het behoorlijk op een onbewoond eiland.
    Geniet maar flink want over 6 weken zijn jullie alweer terug!

  • 07 Juli 2008 - 19:11

    JAAP EN YOLANDA:

    REGEN ? ZEKER NOOIT VAN GEHOORD DAAR.HEEL GOED VERTEL ER MAAR NIETS OVER.DE FOTO,S DIE JE ME VIA E-MAIL VERZEND LAAT IK NATUURLIJK AAN NIEMAND ZIEN,BLIJFT TUSSEN ONS.IK ZIE DAT PETER AAN DE TOMATENSAP ZIT MET EEN RIETJE ? HET GAAT TOCH WEL GOED MET PETER ? NOU MENSEN IK SNAP DAT JULLIE HEIMWEE HEBBEN MAAR NOG EVEN VOL HOUDEN.GROET AAP EN Y.

  • 07 Juli 2008 - 19:15

    Anja:

    wat mooi daar! Dat ziet er inderdaad uit als een paradijs!
    Liefs van Anja. xx

  • 08 Juli 2008 - 12:04

    Maria:

    Lieve Peter en Paini, jullie foto's spreken boekdelen. Dat moet wel genieten zijn! Over een paar dagen de dochters erbij dan is het geluk nog completer. Vrijdag zag ik Lisa fietsen , wat een prachtmeid is het toch. Peter ik wil je nog iets vragen. Voor het boekje wat ik aan het maken ben , zou ik de collage van het vliegtuig , wat ik je ooit gegeven heb, willen fotograferen. Lisa wist niet waar het lag. Misschien kan je het haar even vertellen, dan komt het vanzelf wel bij mij.Bedankt voor de moeite en nog een paar prachtige weken wens ik jullie! Kussen van Maria

  • 08 Juli 2008 - 17:49

    Guido:

    he he eindelijk gevonden maar nu wel zonder www.lukte het wel en de steun van lisa, leuk al die mooie foto's en berichten en op zo'n onbewoond eiland wil ik wel je tuinman zijn,heel veel plezier en geniet er van samen ,we blijven jullie volgen doei .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frans Polynesië, Papeete

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

11 Augustus 2008

OLYMPICS

02 Augustus 2008

China

22 Juli 2008

Ni hau

13 Juli 2008

Down Under

09 Juli 2008

Twee weken onderweg

Actief sinds 24 Juni 2008
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 15670

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: